Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.04.2007 19:04 - Какво му е лошото?
Автор: n0name Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1764 Коментари: 2 Гласове:
0



Как може да има толкова двулични хора, все това се чудя. И добре де, какво му е лошото да си живееш в миналото? На мен ми е добре така! Там си имам всичко от което се нуждая. Някои който да ме обича, някой който да ме мрази... Имам толкова много неща там, за какво ми е да гледам напред?! Може някога да погледна ама трябва някой да ме мотивира! Не като това двулично същество, което преди два дена ми обясняваше колко иска да ми помогне и как иска да ми даде това, от което се нуждая, а сега ми казва, че е намерил някой, с който мисли, че ще може да забрави гадните неща от собственото си минало и с цялата си наглост ми се извинява... уффффффф! Не ми се занима!

Just shut the fuck up! I will make it by myself and for myself and u can go and try to count the rain drops! Whenever i want and whatever i want - those are my desicions! That is my world and u have nothing to do there, so pack your things and get OUT! I have my people in my world and i don"t need new friends or something like that! I have it and i like it!


Тагове:   МУ,   Какво,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - *~*shoujo*~*
18.04.2007 23:03
Няма нищо лошо в това понякога да си живееш в миналото, когато всичко в сегашно време е потънало отвсякъде в лайна.Но и неможеш да обърнеш гръб на реалността...просто давай силно напред и знай, че каквото и да става, все още има хора, на които да разчиташ и които те обичат. Ти си силно кучка и всички много си те бичаме:)))
цитирай
2. alexiel - hands up 4 my Bitch!
26.04.2007 23:40
точно,
на койт не му понася да се изнася!
прав му път, нито е първия нито последния нещастник,неудачник,некадърник,непрокопсаник,недораслек,несретник...
ъхх... (бахму колко думи с НЕ- написах....)

HUGZ! {{{{{{{{{{}}}}}}}}}}}
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: n0name
Категория: Лични дневници
Прочетен: 43298
Постинги: 15
Коментари: 12
Гласове: 30
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031