Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.03.2007 02:24 - Отрицателната страна на Clausthal-Zellerfeld
Автор: n0name Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1958 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 07.03.2007 02:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
     Eй какво е т"ва начи да си студент в Clausthal-zellerfeld... казвам изрично Clausthal, щото то т"ва Германия ли е вобще? Някво забравено от Бога, малко градче на върха на някоя си планина, вечно вали, постоянен вятър и все едни и същи хора... но да се върнем на т"ва какво е да си студент тука... оле Боже! Чувстваш се като извънземно и се чудиш, от къде по дяволите ти е дошла идеята да се натикаш баш тука?! 
      Но както и да е, казваш си няма да е чак толкова зле и продължаваш... въртиш се кат муха без глава, щото нямаш представа как стоят нещата и как да процедираш, че да си земеш книги от библиотеката даже. Пък германците реват, че им много чужденците и да затваряли границите. Ам глупаци, кат отпускате толкоз пари на разни китайчета дето са от по 4 години тука и не могат да си поръчат бира в кръчмата на немски, проблема си е ваш! И такива кат мен ги има в крайна сметка, дето със сичкия си акъл идват тука и въпреки че едва намират пари да си платят наема и се чудят дали да  бачкат повече в някоя от въпросните кръчми за по 5,50 евро на час или да учат повече, че да могат да завършат някога... на сичкото отгоре тука сички да са толкова отчаяни, че няма на къде повече. В историята на града има доста случаи на самоубийства на студенти моля ви представете си за какво говоря! Тука от навлеци не можеш да се отървеш, а си решил да излезеш и вече си бил забелязан... няма как особено ако си момиче, щото те тука са малкoоооо! И така скромния ми живот в Clausthal си тече и за сега уцелявам. Само дето малко се разочаровах, щото си мислех, че приятелчета сам си намерила тука, ама нещо не било така и те навлеци мама му стара... от няколко дена с единия се разправям и не главоболие ами не знам ко... неска вече май окончателно ми е сърдит, а пък аз пак не можах да изляза да си свърша работата зарад него... вярно много сам му благодарна, щото ми намери едно много ценни за мен книги, ама т"ва не значи, че като му скимне да излиза и аз трябва задължително да кажа да, например. Та такъв беше случая де, то не бяха увещаня не бе чудо, абе нещастник не ми се излиза и работа имам на сичкото отгоре веееееееее! Към т"ва да прибавим и няколко китайчета, които само успяват да ми кажат, че имат интернет проблеми в 10 сутринта. Да му се невиди бачкам до 4 в шибаната кръчма, а те в 10 ми идват и "Нямаме интернет" (отговарям за мрежата в общежитието). Ми хубаво нямайте, на мен шефа ми го няма, а пък някак си не сметна за необходимо да ми обясни ко да прая. А как да им го пресъздам т"ва на китайчетата, тъй че да ме разберат ко им говоря... кат им говоря ме гледат тъпо, пък кат почна да си помагам с жестове и се дърпат щото ги е страх да не ги ударя... абе много весела картинка само, защо ме боли главата тогава.......
      Уф, олекна ми бе!


Тагове:   Отрицателната,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. estrella - Хубаво,
07.03.2007 09:53
че ти е олекнало. Ако питаш мен, изкарай тоя семестър и се премести.
цитирай
2. анонимен - chainiaCake
31.08.2011 04:04
grietsatorogy <a href=http://efdifncaa.com>dkyugbwvfcn</a> abocundliaino
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: n0name
Категория: Лични дневници
Прочетен: 43454
Постинги: 15
Коментари: 12
Гласове: 30
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930