Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.12.2006 02:27 - Just don't forget
Автор: n0name Категория: Лични дневници   
Прочетен: 871 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 08.12.2006 12:27


Вярно е, че сме нищожно малки в сравнение със света, но където и да сме по земята една и съща е луната, която разпилява през ноща тамата.
   Колкото по далеч сам от вкъщи, толкова повече ми липсват малки неща. Не ми липсва родния ми град, нито стаята ми... липсват ми нещата, които от време на време дори ми се струваха глупави. Да изляза навън и да се чудя половин час защо по дяволите другите още ги няма и след още половин час да се появи една вирна дружка но вече да е прекалено късно дори и за кафе. И така в 23h да се завлечем на училище и, или да си говорим за пълни глупости и да се лигавим до краен предел или да потънем в размисли за собствените си проблеми и слабости. Има и още една възможност, която честно казано най-много ми доставяше удоволствие, но така и не си признах, защото не исках пак да съм сантименталната загубения4ка. Наистина се наслаждавах на моментите, когато имахме пълнолуние... можех с часове да наблюдавам луната... и го правех. Сега също продължавам да наблюдавам луната, но вече не толкова за да се наслаждавам на красотата и колкото да си спомням за моментите, в които я наблюдавах с приятели. Хей нещастници и кучки, продължавайте да гледате към луната от време на време и не ме забравяйте! Може да съм далеч, но и аз гледам към нея, към вас...

 




Гласувай:
0



Следващ постинг

1. pill - Носталгията...
07.12.2006 05:59
е жестока гостенка. Ще ти помогне да израснеш, но с цената на безчет невидени от сълзи луни. Мисли за целите си, интегрирай се, но заедно с това носи корените си. Всички пътища започват от хората, които обичаме и рано или късно ни връщат при тях.
Кураж, мило момиче.
цитирай
2. alexiel - Най-красивото...
07.12.2006 17:48
кървавата луна, наблюдавана от двора на училище... Незабравимо... Както и ти,любимо мое същество... {{{{}}}}
цитирай
3. анонимен - DJ Vortex
07.12.2006 20:02
COOL
цитирай
4. jokera - Скъпа моя!
08.12.2006 08:00
Нищо лично, но се опитай да пишеш на кирилица. Ще те четат повече хора. Повярвай ми! Поогледай се малко. Пък и не е толкова трудно. Червените букви на клавиатурата, нали се сещаш. :)))))
Желая ти успех!
цитирай
5. shoujo - Разбирам те...
20.01.2007 03:51
Мацка,напълно те разбирам!човек трябва да започне нов живот,че да може да разбере колко хъбав всъщност е бил стария и колко щастливи всъщност са го правили малките и маловажни неща.А и не забравяй че човек никога не е сам,защото винаги има някой който да мисли за него и да иска неговото щастие,което в случая са твоите приятели и съм сигурна че те никога няма да те забравят,защото лъната блести всяка нощ,а нея просто е невъзможно да не я забележеш:РрРрРр
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: n0name
Категория: Лични дневници
Прочетен: 43440
Постинги: 15
Коментари: 12
Гласове: 30
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930